Most bepillantást nyerhettek abba, hogyan játszott, dolgozott együtt a mindszenti csapat szeptemberben.
Figyelem, a bejegyzésben felsorolt játékokat otthon kipróbálni szülői felügyelet nélkül is ér!
2015-09-17, csütörtök
1. Névtanuló játékok: Egolánc; Zsip-zsupp (nevek felidézése és rögzítése céljából)
2. Bemelegítő játék: Állj-indulj-tapsolj-kiálts! (a megfelelő koncentrációs szint megteremtése okán)
3. Csoportismereti játékok/1: „Szerintünk mi…” – Az egész csoport egyeztet egymással a drámatanárok jelenléte nélkül, és olyan jellemző tényeket, információkat gyűjtenek magukról melyek fontosak lehetnek. A drámatanárok visszatérve a terembe meghallgatják ezeket.
4. Csoportismereti játékok/2 : „Mi hárman…” – hármas csoportokban gyűjtenek közös jellemzőket a csoport tagjai, majd azokat megosztják egymással.
5. Csoportismereti játékok/3 : „Fusson az, aki...” – élettények önkéntes alapon.
6. Csoportismereti játékok/4 : „Lehet, hogy nem gondolnátok rólam, de…” – egy fontos, megosztható információ a csoport tagjairól. (a csoportismereti játékok célja a színjátszók és a drámatanárok megismerkedésén túl, az alapvető csoportkohézió megteremtése)
7. Befejezetlen mondat: „Amikor azt a szót hallom, hogy színjátszás, az jut eszembe, hogy:…” – (asszociációk előhívása, közös alap megteremtése)
szünet - 10 perc
8. Hess, verebek! – (szünet utáni energetizálás)
9. Tó vagy folyó? – Ellentétpárok között kell választani a csoport tagjainak, egyéni ízlés alapján (egyéni preferenciák megismerése)
10. Mi lenne, ha fa lenne? – (társak ismeretének felmérése)
11. Egy perces interjú - két körben (információ és emlékezet – részint a csoport tagjairól szóló alapinformációk elmondása, részint azok befogadása és memorizálása a személyes szint feltárása céljából)
12. Lezáró beszélgetés
2015-09-18, péntek
1. 1-8 sebességváltó játék – különböző járástempók variálása (bemelegítés)
2. Zipp-zapp-boing – (bemelegítés)
3. Hó-si-hő – (bemelegítés)
4. Mit tenne ő? – (a társ ismeretének próbája, feltételezések alapján)
5. Egy igaz, egy hamis – (a társismeret erősítése információmegosztás segítségével)
6. Körmese – közös fantáziajáték (a további egymásra hangolódás elősegítése céljából)
7. Lezáró beszélgetés